خرید رینگ سمند پنج پر دوبل

خرید رینگ سمند پنج پر دوبل در راستای تبدیل اتومبیل به مدل اسپرت صورت می پذیرد. رینگ ها یکی از اولین قطعات برای تبدیل اتومبیل به مدل اسپرت هستند و یکی از سریع ترین روش ها برای تغییر ظاهر اتومبیل به شمار می روند. رینگ ها در اشکال مختلفی تولید می شوند که انتخاب مدل مناسب این محصول، باید متناسب با چرخ اتومبیل انجام شود.

خرید رینگ سمند پنج پر دوبل

انواع رینگ پنج پر اسپرت سمند

انواع رینگ پنج پر اسپرت سمند

در راستای معرفی انواع رینگ پنج پر اسپرت سمند می توان گفته رینگ ها در اشکال مختلفی تولید می شوند و برای تولید این محصولات از آلیاژ های آلومینیوم و فولاد کمک گرفته می‌شود که هر یک از این محصولات در نهایت دارای شکل ظاهری و میزان مقاومت متفاوتی می باشند.

انواع رینگ ها دارای ساختار مختلفی هستند به شکلی که در وزن، ابعاد و طرح با یکدیگر دارای وجه تمایز می باشند. در ادامه مطلب به معرفی انواع رینگ پنج پر می پردازیم.

  • رینگ های آلومینیومی پنج پر:  این نوع رینگ ها رایج ترین نوع رینگ در بازار هستند و برای بیشتر اتومبیل ها امکان استفاده از آنها می باشد. رینگ های آلومینیومی به کمک آلیاژ های مستحکم آلومینیوم ساخته می شوند و برای تولید این محصولات از ریخته گری گرانشی استفاده می ‌شود. روش ریخته گری گرانشی یا ریخته گری فشار پایین، یکی از اساسی ترین روش ها برای تولید رینگ های مختلف است. در این روش این اجازه به کاربر داده می ‌شود تا رنگ  متراکم تری را تولید نماید. از مهمترین مزایای رینگ های آلومینیومی می توان به انتخاب گسترده ‌تر، قیمت پایین، سبک و قوی بودن این محصولات اشاره کرد. از مهمترین معایب این نوع رینگ ها می توان به محدودیت نسبت به نوع فولاد برای سفارش اشاره کرد.
  • رینگ های فولادی یکی دیگر از نمونه رینگ های تولید شده اسپرت هستند که از نظر ظاهری با رینگ های آلومینیومی تفاوت های زیادی دارند. مقاومت این نوع رینگ ها نسبت به رینگ های آلومینیومی بسیار بیشتر است.

قیمت رینگ پنج پر به صورت عمده

قیمت رینگ پنج پر به صورت عمده قیمت رینگ عمده پنج پر در بازار در راستای تفاوت آلیاژ های تولیدی این محصول و ساختار متفاوت آن با دیگر نمونه ها متفاوت است. همانطور که اشاره کردیم رینگ دارای انواع مختلفی هستند که در زمان انتخاب باید به نوع چرخ اتومبیل توجه زیادی شود و رینگ ها باید متناسب با چرخ های اتومبیل انتخاب شوند.

قیمت رینگ پنج پر به صورت عمده در رنج قیمتی مناسب تری نسبت به خرید جزئی اعلام می‌شود و اگر شما خریداری این محصول به صورت عمده هستید می توانید با روش های اینترنتی نسبت به تهیه این محصول اقدام نمایید. در راستای دریافت اطلاعات بیشتر با مشاورین شرکت ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما