خرید مستقیم رینگ یازده پر lK017 پژو

خرید رینگ یازده پر پژو بدون واسطه  از طریق این مرکز انجام می شود که کیفیت آن تضمینی و قیمت آن ارزان تر است زیرا فقط ارتباط بین تولید کننده و مصرف کننده برقرار است که مقرون به صرفه است . رینگ یازده پر اگر به صورت عمده ای از همین مرکز خریداری شود در کاهش قیمت تاثیر زیادی دارد.

مشخصه های رینگ یازده پر

مشخصه های رینگ یازده پر

رینگ اسپرت در بازار به نام رینگ یازده پر شناخته شده است که از جمله رینگ های معروف و محبوب برای انواع خودرو های پژو می باشد .

این رینگ ها با داشتن جای پیچ برای همه ی خودرو های پژو مناسب هستند.

رینگ یازده پر برروی عملکرد ماشین از مسائل ایمنی گرفته تا فنی خودرو کاربرد دارد . این محصول علاوه بر فرمان پذیری اتومبیل باعث افزایش قدرت مانور و همچنین باعث افزایش سطح تماس لاستیک با جاده به کم شدن خط ترمز و کم شدن سرعت خودرو در هنگام ترمز گرفتن شدید می شود.

علاوه بر این مزایا رینگ اسپرت باعث زیبایی خودرو نیز می شود. این محصول در انواع جنس های آلومینیوم و … در کارخانه تولید می شود که هرکدام کیفیت و نرخ های متفاوتی دارند.

خودرو هایی که رینگ اسپرت دارند برای داشتن نیروی بیش تر به مصرف سوخت بیش تر برای حرکت کردن احتیاج دارند.

قیمت انواع رینگ یازده پر پژو پارس

قیمت انواع رینگ یازده پر پژو پارس

قیمت انواع رینگ در بسته بندی های مختلف با توجه به خرید مشتریان محاسبه می شود و نرخ نهایی تعیین می گردد . این محصول با توجه به نوع و برندی که در کارخانه تولید می شود در قیمت های مختلف به فروش می رسد.

نرخ خرید رینگ پژو پارس که در ایران تولید می شود به خاطر کیفیت و مرغوبیت آن بیش تر است، بهای رینگ در طول ابتدای سال یک بار تغییر می کند.

هرچه مرغوبیت و جنس رینگ بهتر باشد درجه کیفیت عالی را به خود می گیرد و در قیمت گذاری آن تاثیر بسزایی دارد . رینگ اسپرت درجه یک ارزش قیمتی بالایی برای فروش دارد.

عرضه رینگ در بسته بندی مخصوص یا عمده بودن در قیمت و میزان فروش آن تاثیر دارد.

رینگ یازده پر اگر به صورت عمده ای خریداری شود در کاهش قیمت تاثیر زیادی دارد.

سایت معتبر با توجه به کیفیت رینگ قیمت های مختلفی را به خریداران می دهند. رینگ ارزان را می توان به صورت جزئی و فله ای خرید، با توجه به اطلاعاتی که در مورد قیمت رینگ داریم می توانیم در هزینه های خود صرفه جویی کنیم و قیمت مناسبی از رینگ را خریداری کنیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما