فروشگاه عرضه رینگ صلیبی سمند

با کپی برداری از روی رینگ پژو برای اولین بار در ایران پای رینگ های صلیبی به بازار ایران باز شد . بیشترین رینگ صلیبی سمند بر روی نمونه خودری سمند بکار گرفته شد که بیشترین طرفدار را دربین جوانان به خود اختصاص داده است که فروشگاه های عرضه رینگ و لاستیک از مراکز اصلی فروش این محصول می باشد. 
فروشگاه عرضه رینگ صلیبی سمند

رینگ صلیبی چگونه طراحی می شود؟

رینگ صلیبی چگونه طراحی می شود؟

از ویژگی ها و مزیت های منحصر به فرد این نوع رینگ ها، طراحی رینگ صلیبی است که به شکل چهار شاخه دوبل  اصلی و چهار شاخه تک فرعی می باشد که دقیقا به شکل یک صلیب همدیگر را قطع می کنند . بیشترین کاربرد آن در جایگزین شدن به جای قالپاق های کارخانه ای می باشد.معمولا تولید کنندگان خودروها  از رینگ و قالپاق معمولی در ساخت خودروهای خود استفاده می کنند که بنا بر درخواست و سفارش مشتریان خود از رینگ هم استفاده می شود که در قیمت خودرو نقش اساسی رو ایفا می نماید.

رینگ سمند فابریک با این رینگ ها بسیار متفاوت است  این رینگ های صلیبی از جنس آلومینیوم و بسیار سبک می باشد که تولید کنندگان داخلی را بر آن داشته که با کیفیت عالی و قیمت مناسب آن را تولید و نیاز کشور را بر طرف کنند.

شایان ذکر است که نمونه های تولید داخل با نمونه های مشابه خارجی از نظر کیفی به رقابت پرداخته اند که این امر خطیر در زمینه خود کفایی رو خودروسازان بر عهده دارند.اگر چه واردات این محصول از کشور های چین، آلمان و ایتالیا بیشترین بازار فروش داخلی را به عهده گرفته اند ولی با تولید این محصول با کیفیت عالی و استاندارد های جهانی  تولید کنندگان آن توانسته اند به کشورهای عراق، ترکیه، افغانستان، آذربایجان، ترکمنستان  و غیره صادرات داشته باشند.

نمایندگی فروش رینگ صلیبی سمند

نمایندگی فروش رینگ صلیبی سمند

با توجه به اهمیت دادن افراد به زیبایی و شکل ظاهر خودرو خود  و افزایش میزان تقاضای این محصول نوع تقلبی آن با کمترین کیفیت و تناسب قیمت بهتر نسبت به نمونه اصلی روانه بازار شده است که جهت آگاهی یافتن و تشخیص نمونه  اصلی آن بهتر است از یک فرد با تجربه و متخصص کمک گرفت.

از نظر ظاهر بسیار ساده و زیبا می باشد که جز پر فروش ترین نمونه ها است. افزایش سرعت، کاهش مصرف سوخت، رانندگی آسان و خنک شدن سریع دیسک ترمز با توجه به وزن خودرو از مزایای اصلی این گونه رینگ ها می باشد.

امروزه اغلب جوانان با نشان دادن علاقه به تغییر ظاهر خودرویشان و زیباتر شدن آن، از مشتریان عمده این محصول به شمار می روند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما