قیمت رینگ‌ پیستون پراید

برای آگاهی از آخرین قیمت رینگ و پیستون پراید با این مرکز در ارتباط باشید و بهترین کیفیت رینگ پیستون پراید را تهیه کنید، این مرکز بهترین کیفیت رینگ پیستون پراید را با قیمت مناسب و ارزان به صورت جزئی و عمده به سراسر کشور ارسال می کند.
مرکز ماشین ایران با ارسال رینگ و پیستون اورجینال و اصلی پراید ساخت کشور کره و شرکتهای معتبر خارجی و داخلی برای پراید، آماده خدمت رسانی به صورت جزئی و عمده در سراسر کشور می باشد و تنها کافیست درخواست خود را ثبت و در سریع ترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرید.

ساختار رینگ پیستونرینگ های پیستون از جنس چدن خاکستری ساخته می شود زیرا فلزی بسیار مقاوم در برابر گرما محسوب می‌شود و در ضمن دارای قابلیت ارتجاعی خوبی می باشد.
تعداد رینگ ها در هر پیستون بسته به نوع موتور و تراکم مورد نظر کمی متغیر است، موتورهای بنزینی به ندرت دارای بیش از ۳ تا ۴ رینگ می باشند اما موتورهای دیزلی معمولاً دارای ۵ تا ۷ رینگ در پیستون می‌باشند.
شما می توانید در مرکز ماشین ایران انواع رینگ پیستون پراید را با قیمت ارزان و مناسب با برندهای معتبر خارجی و داخلی با بهترین قیمت دریافت و در سراسر ایران تحویل بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما