مرجع خرید رینگ چرخ ۷ پر

مرجع خرید رینگ چرخ ۷ پر، مدل های روز و جدیدی از انواع رینگ ها را موجود داشته که برخی از آنها از کشورهای دیگر وارد شده و برخی نیز توسط شرکت های داخلی تولید شده اند. وجود پره های بیشتر بر روی رینگ علاوه بر زیبایی، در استحکام بیشتر محصول نقش مهمی را ایفا می کند که باید به گونه ای طراحی شده باشد تا جریان هوا میان آنها به درستی انجام شود.

مرجع خرید رینگ چرخ ۷ پر

رینگ چرخ ۷ پر چه خصوصیاتی دارد؟

رینگ چرخ ۷ پر چه خصوصیاتی دارد؟ در ابتدا کیفیت حرف اول را در میان رینگ ها می زند زیرا اگر یک رینگ از دوام خوبی برخوردار نباشد، ممکن است برای سرنشینان خودرو خطرات جدی وارد نماید. به همین جهت شما مصرف کنندگان عزیز باید زیبایی رینگ را فدای کیفیت آن نکرده و از برندهای معتبر موجود استفاده نمایید.

مهم ترین خصوصیات رینگ چرخ ۷ پر استاندارد:

  • تولید شده با مستحکم ترین آلیاژها
  • مقاوم در برابر شرایط جوی مختلف
  • تولید شده با تنوع رنگی بالا
  • امکان استفاده بر روی تمامی خودروهای داخلی
  • گردش هوای مناسب میان چرخ ها برای جلوگیری از داغ شدن

خودروهای داخلی مانند: پراید، پژو، سمند، دنا، ساینا و تیبا از رینگ های 14 تا 16 اینچ استفاده می کنند که برخی از تولید کنندگان به صورت فابریک بر روی خودرو نصب و عرضه نموده اند.

مرجع خرید رینگ ۷ پر، رینگ هایی را به دست خریداران می رساند که تمامی آنها گواهی استاندارد جهانی را دریافت کرده اند. متاسفانه رینگ چرخ های تقلبی زیادی در بازار وجود دارد که ظاهری شبیه به نمونه های اصلی داشته و برای تشخیص اصالت آنها، می بایست اطلاعات کافی داشته باشید.

معروف ترین رینگ های موجود در بازار با نشان هایی همچون: AWMC – IKCO – RONAL – UA B.B.C – AWMCO وجود داشته که برای اطمینان از اصلی بودن آنها باید به این نوع علائم توجه داشته باشید.

عوامل موثر بر قیمت رینگ چرخ ۷ پر

عوامل موثر بر قیمت رینگ چرخ ۷ پر عوامل موثر بر قیمت رینگ چرخ ۷ پر عبارت است از: اصالت رینگ، برند و شرکت تولید کننده، ابعاد و سایز، فلز مورد استفاده در هنگام تولید و… بوده که در قیمت تمام شده رینگ ها، تأثیر زیادی خواهد گذاشت. یکی از عوامل دیگری که در قیمت این تجهیزات موثر است، تعداد پره ها و نوع طراحی محصول است که رینگ های زیباتر، قطعا قیمت بیشتری نیز خواهند داشت. آخرین گزینه تأثیر گذار در قیمت محصول رنگ آن است که می تواند از یک رنگ خالص و یا از ترکیب چند رنگ مختلف تولید شده باشد.

فروشگاه اینترنتی ما، آماده همکاری با فروشندگان رینگ و لاستیک و نمایندگی های مختلف داشته که شما نیز می توانید این دست از تجهیزات را به صورت عمده و با قیمت مستقیم کارخانه تهیه و به فروش برسانید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما