مرکز فروش رینگ خودرو سایز 16

مرکز فروش رینگ خودرو سایز 16 به صورت گسترده به فروش انواع رینگ  خودرو می پردازد این مرکز فروش دارای انواع رینگ در سایز های متفاوت و در شکل و رنگ متنوع می باشد و به صورت اینترنتی و مستقیم محصولات خود را در بازار عرضه می کند.

افرادی که می‌خواهند اتومبیل خود را به مدلی اسپرت تبدیل کنند. در مرحله اول به فکر تغییر رینگ آن می افتند بنابراین یکی از سریع‌ترین روش برای تغییر ظاهر اتومبیل به یک خودرو اسپرت افزودن رینگ است.

عده ای از افراد رینگ‌های بزرگتر، لاستیک‌های پهن‌تر و با دیواره کوتاه انتخاب می کنند و صد البته رنگی را انتخاب می‌کنند که از نظر خودشان زیباتر از بقیه باشد. جالب این است که عده‌ای دیگر فکر می‌کنند برای خارج نشدن از استاندارد خودرو نباید سایز رینگ را تغییر داد و فقط لاستیک را عوض می‌کنند یا از رینگی با قطر مشابه استفاده می‌کنند. عده‌ای دیگر اعتقاد دارند کوتاه کردن ارتفاع لاستیک، خودرو را از استاندارد خارج می‌کند و پهن‌تر شدن لاستیک نیز چرخش فرمان را مشکل و مصرف سوخت را بالا می‌برد و بدین خاطر فقط به تعویض رینگ می‌پردازند.

رینگ خودرو

هنگام رینگ باید به موارد زیر توجه داشته باشیم

  • پهنای رینگ

باید هنگام تعویض رینگ خودرو به پهنای رینگ توجه نمود باید بدانید که برای داشتن استاندارد بهینه و فیت شدن دقیق لاستیک روی رینگ و داشتن هندلینگ بهتر باید در ازای افزایش هر 5میلی متر پهنای لاستیک، پهنای رینگ را 5/0 اینچ افزایش داد، البته میزان پهنای رینگ برای هر سایز لاستیک می‌تواند تا حدود 5/1 اینچ که مقدار زیادی است در نوسان باشد.

  • وزن رینگ

هرچه رینگ و لاستیک سبک‌تری داشته باشیم، سواری بهتر و شتاب بیشتری خواهیم داشت.

  • سایز رینگ مناسب استاندارد خودرو

رینگ خودرو

کاربرد رینگ سایز 16 در خودرو های زیر

رینگ پژو پارس

رینگ سمند

رینگ L90

رینگ مگان

رینگ پژو 206

رینگ پژو 207

رینگ پژو 405

رینگ زانتیا

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما