فروش رینگ سایز 14

فروش رینگ سایز 14 در این سایت به صورت عمده و خرده انجام می شود ما بهترین رینگ با کیفیتی عالی و کارایی و اثربخشی را با قیمتی بسیار مناسب به فروش می رسانیم . رینگ‌ ها در اشکال مختلفی تولید می‌ شوند و از این رو بایستی مدلی را انتخاب کرد که مناسب چرخ اتومبیل شما است. گذشته از آن رینگ‌ها نقش موثری در افزایش عملکرد برای تبدیل شدن به نمونه اسپرت دارند. اما سوال اینجاست که کدام نوع رینگ برای تهیه مناسب‌ تر بوده و باید آن را برای خودرو خود انتخاب کنیم؟ با ما همرا باشید تا نکاتی را در خصوص خرید بهترین رینگ را بدانیم.

 رینگ سایز 14

برای انتخاب رینگ عوامل زیادی می­ بایست درنظر گرفته شود، اما آنچه که در مرحله اول خود را نمایان می ­کند، بحث زیبایی و نمای خارجی رینگ است. اگرچه این امر به عنوان یکی از عوامل مورد توجه است، اما از لحاظ اولویت در رده اول اهمیت قرار نمی­ گیرد. عوامل زیاد دیگری نیز در این میان قابل توجه می ­باشند که از آن میان می­ توان به تاثیر بر روی تایر، کنترل خودرو، نوع Offset و… اشاره کرد.

هنگام خرید رینگ باید به موارد زیر توجه داشته باشیم

  • پهنای رینگ
  • هنگام خرید رینگ باید رینگی هم سایز استاندارد خودرو خریداری کنیم
  • نباید رینگی سنگین تر از استاندارد خودرو استفاده کنیم زیرا در این صورت فشار بیشتری به فنربندی خودرو وارد می شود
  • هرچه وزن و سایز رینگ مورد نظر به سایز و وزن استاندارد خودرو نزدیک تر باشد خودرو شتاب بیشتری می گیرد و سواری بهتری خواهد داشت .

کاربرد رینگ سایز 14

پراید

پژو 207

سمند

پژو پارس

ساندرو

تیبا

ال 90

پژو 405

پژو 206

رینگ ها در اشکال مختلفی تولید می‌ شوند و از این رو بایستی مدلی را انتخاب کرد که مناسب چرخ اتومبیل شما است.

گذشته از آن رینگ‌ ها نقش موثری در افزایش عملکرد برای تبدیل شدن به نمونه اسپرت دارند

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما