بازار خرید رینگ پرایدی مدل گرد در مشهد

همانطور که می دانید رینگ یکی از اجزای اصلی در هر خودرویی می باشد که وظیفه دارد تایر یا لاستیک خودرو را درون خود قرار داده و از فشار آمدن اتاق خودرو و وزن زیاد بر روی لاستیک خودرو جلوگیری کند. هم چنین رینگ در کنار کمک فنر می تواند این وظیفه را به انجام برساند تا وزن وارده بر روی لاستیک متعادل شده و فرمان پذیری مناسبی در مواقع حساس داشته باشد. بازار خرید رینگ پرایدی گرد مشهد یکی از مهم ترین مراکز پخش و عوضه این رینگ ها است. 

بازار خرید رینگ پرایدی مدل گرد در مشهد

مشخصات کلی رینگ گرد پراید

مشخصات کلی رینگ گرد پراید برای فهمیدن مشخصات کلی رینگ گرد پراید می توانید با متن زیر همراه باشید تا جواب سوالات خود را بیابید.
معمولا رینگ های پراید در رنگ های مشکی ساخته می شوند. این رینگ های گرد دارای سایز یا قطر 13 اینچی هستند که تقریبا چیزی معادل با 33 سانتی متر می باشد. عرض یا پهنای این رینگ ها تقریبا 4.5 اینج بوده که معادل است با 12 تا 13 سانتی متر.
جنس رینگ گرد پراید از فولاد است، این جنس باعث می شود که رینگ در برابر زنگ زدن مقاومت کافی و لازم را از خود داشته باشد و پوسیده نشود.
هم چنین رنگ مشکی بکار رفته شده در ساخت این رینگ یک پوشش کاملا یکدست و ضد زنگ است که در شرایط آب و هوایی مختلف مانند بارش شدید برف و باران یا خوردن ضربه کنده نخواهد شد.
این رینگ ها که توسط دستگاه های کاملا اتوماتیک صنعتی تولید خواهند شد، از سری رینگ هایی هستند که در هنگام تولید خودرو پراید به عنوان رینگ اولیه تا مدت ها می توانند مورد استفاده قرار یگیرند. 
افراد زیادی هستند که علاقه چندانی به رینگ کارخانه ای پراید ندارند و دوست دارند آن را با مدل های پهن تر رینگ تعویض نمایند تا ظاهر خودرو زیبا تر شده و در سر پیچ های تند فرمان پذیری بیشتری داشته باشد. البته تعداد زیادی از افراد هم هستند که تمایلی به این تعویض نداشته و دوست دارند با همان رینگ اولیه از خودرو خود استفاده کنند.
 

لیست قیمت رینگ پرایدی گرد مشهد

لیست قیمت رینگ پرایدی گرد مشهد رینگ کام پراید از سری وسایل و ابزارآلات مخصوصی است که در نمایندگی رینگ مشهد می توان ان را در تعداد زیاد دید، و برای استفاده مشتریان در بازار توزیع نمود.
برای فهمیدن لیست قیمتی رینگ پراید مشهد در مدل گرد و رنگ مشکی یا نقره ای توجه به فرایند ساخت و الیاژهای بکار رفته شده در ساخت این رینگ ضرورت دارد، چون هر چه مواد اولیه مرغوب تر و یا کیفیت تری در تهیه این رینگ ها بکار برده شود قیمت آن نیز افزایش می یابد.
رینگ خودرو می تواند سطح تماس لاستیک با جاده را افزایش داده و از این طریق به کاهش خط ترمز و عکس العمل سریعتر خودرو کمک کند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما