قیمت انواع رینگ اسپرت oz درنمایندگی

قیمت انواع رینگ اسپرت oz درنمایندگی ها از طریق سایت اینترنتی رینگ ماشین در دسترس مشتریان و همکاران محترم می باشد.شرکت ما مرجع خرید و فروش انواع رینگ با مناسبترین قیمت درشهرستانهای تهران،کرمانشاه،کردستان،زنجان،کرمان،ایلام وسایرشهرستانها می باشد.

رینگ oz

 

امروزه کارخانه های مختلف تولید کننده رینگ در حال رقابت می باشند و رینگهای آلومینیومی اسپرت شیک و جذابی را تولید و روانه بازار می کنند، در این میان یکی از زیباترین و باکیفیت ترین رینگهایی که در بازار موجود است رینگ oz است که ابتدا نگاهی به تاریخچه این رینگ بیندازیم.

رینگ oz

 

تاریخچه رینگ oz

رینگ oz در سال ۱۹۷۱ در ایتالیا وتوسط Silvano Oselladore و Pietro Zen تأسیس شد و از این رو نام آن را OZ Racing نامیدند. امروزه کشور چین نیز نمونه های کپی از انواع رینگ اسپرت oz را تولید کرده است.

رینگ oz رینگ oz

رینگ oz رینگ oz

تفاوت رینگ oz اصل با غیراصل در چیست؟

در بدنه رینگ اصل oz  آرم این شرکت حکاکی شده است ولی درغیر اصل آن به صورت برچسب می باشد.

آیا نمایندگی رینگ oz در ایران وجود دارد؟

در ایران نمایندگی انواع رینگهای اسپرت  از جمله  oz وجود دارد.

سایزهای رینگ اسپرت oz

  • رینگ اسپرت oz سایز13
  • رینگ اسپرت oz سایز14
  • رینگ اسپرت oz سایز15
  • رینگ اسپرت oz سایز16
  • رینگ اسپرت oz سایز17
  • و سایز 19 الی 22

این برند نیز مانند کارخانجات تولیدی دیگر رینگهای خود را درسایزهای مختلف (سایز 14 تا22)و برای انواع ماشینهای مختلف تولید میکند.

رینگ oz رینگ oz

 قیمت رینگ اسپرت oz

قیمت رینگهای oz چینی از نمونه اصلی آن ارزانتر می باشد. با توجه به نوسانات ارز وعدم ثبات قیمت نمی توان قیمت ثابتی تعیین نمود.

نحوه خرید رینگ oz

برای تهیه و سفارش محصولات  oz به صورت عمده وجزئی می توانید هم به صورت حضوری و اینرنتی در تمام روزهای هفته در خدمت مشتریان گرامی می باشیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما