پخش کننده رینگ چرخ آلومینیومی درجه یک

رینگ چرخ های موجود در بازار ابعاد مختلفی داشته که هر کدام از آنها برای خودروی خاصی قابل استفاده است. پخش کننده رینگ چرخ آلومینیومی درجه یک، این نوع تجهیزات را با تنوع رنگی بالا ارائه کرده است که اغلب در رنگ های نقره ای، مسی، مشکی، قرمز و آبی به صورت ساده و اسپرت موجود می باشد. سایز برخی از رینگ های تولید شده به گونه ای است که قابلیت نصب بر روی خودروهای ایرانی را نیز داشته و شما می توانید از بهترین مدل های موجود در بازار تهیه و مورد استفاده قرار دهید.

پخش کننده رینگ چرخ آلومینیومی درجه یک

مراحل تولید رینگ چرخ آلومینیومی

مراحل تولید رینگ چرخ آلومینیومی آلومینیوم و چدن دو آلیاز مهمی است که در فرآیند تولید رینگ ها به کار برده می شود. یکی از پر استفاده ترین رینگ های موجود در بازار، مدل ۱۵ اینچی می باشد که به صورت چهار یا پنج پر توسط شرکتهای تولیدی داخلی عرضه شده است.
بهترین رینگ های موجود در تولید شده اند که علاوه بر زیبایی، دارای استحکام بسیار بالایی می باشند تا در طول استفاده دچار ترک یا شکستگی نشوند. وجود پره های مختلف بر روی رینگ باعث می شود که هوا به خوبی در میان آن جریان داشته باشد و دیسک ترمز با سرعت بیشتری عمل نماید.

تولید کنندگان 4 جفت رینگ برای یک خودرو را مشابه هم تولید کرده و تنها تفاوت در بخش داخلی آنهاست زیرا برخی از خودروها چرخ های جلو دیسکی و چرخ های عقب به صورت کاسه ای طراحی شده که باید به صورت فیکس در محل مورد نظر نصب شود.
پخش رینگ چرخ آلومینیومی با گواهی استاندارد های ملی عرضه شده تا مصرف کنندگان با اطمینان بیشتری از آنها استفاده نمایند. رینگ هایی که گواهی استاندارد را کسب کرده اند از آزمون های سختی مانند آزمون های دوام، ماندگاری رنگ و خستگی گذر کرده تا تولید کنندگان از کیفیت آنها اطمینان کافی کسب نمایند.

قیمت رینگ چرخ آلومینیومی درجه یک

قیمت رینگ چرخ آلومینیومی درجه یک قیمت رینگ چرخ آلومینیومی به سایز محصول، نوع آلیاز، شرکت و نوع برند وابسته است که بهترین مدل ها باید تحمل وزن خودرو را داشته باشند و به گونه ای طراحی شده باشند که در مسافت های طولانی، باعث افت سرعت و کشش خودرو یا افزایش مصرف سوخت آن نشود.
لاستیک های که بر روی رینگ نصب می شوند، باید سایزی متناسب با آن داشته که اغلب به صورت تیوبلس بر روی آن قرار می گیرند.

برخی از مشتریان ما، فروشگاه داران انواع رینگ خودرو بوده که پیشنهاد ما برای این دست از مشتریان، خرید کلی و عمده می باشد که می توانند مدل های مختلف رینگ ها را به روش آنلاین تهیه و در معرض فروش قرار دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما