شرکت پخش رینگ پرایدی گرد شرکتی

یکی از ملزومات اساسی انواع خودروها، رینگ می باشد که از اشکال و انواع متنوع و گوناگونی برخوردار بوده و در میان دنیای متنوع این رینگ ها، رینگ پرایدی گرد شرکتی یک نمونه بی نظیر و خاص می باشد که توسط شرکت های پخش فعال و معتبر با بهترین کیفیت توزیع می گردد.

 

شرکت پخش رینگ پرایدی گرد شرکتی

رینگ در کارخانه چگونه تولید می شود؟

رینگ در کارخانه چگونه تولید می شود؟ تولید رینگ پراید در کارخانه یک فرایند پیچیده و حساسی را در بر می گیرد و در ابتدا بعد از تهیه بهترین نوع فلز و آلیاژ مورد نیاز که بیشتر برای ساخت رینگ ها از آلومینیوم و فولاد که دو فلز متداول و مقاوم به شمار می آیند استفاده می شود، این فلز های خالص و مرغوب را در کوره های بسیار داغ حرارت داده تا مذاب شوند و بعد از ذوب شدن وارد میکسری می شوند که در آن گاز آرگان وجود دارد و بعد از ترکیب شدن با این گاز که موجب افزایش چگالی و استحکام بیشتر می شود، عناصر دیگری مانند منیزیم و تیتانیوم به آن اضافه شده و ناخالصی های دیگر را جدا می کنند و در نهایت آلیاژ آلومینیوم تازه را در سه قالب متفاوت قالب گیری نموده و با استفاده از نرم افزارهای کامپیوتری بسیار پیشرفته و دقیق ایرادات احتمالی را کنترل و بررسی می نمایند.

بعد از اتمام قالب گیری و ریخته گری چهره رینگ اصلی نمایان می شود و سپس آن را در آب سرد و خنک وارد نموده  و بعد دوباره حرارت داده می شود تا مقاومت و استحکام آن بیشتر شود و در پایان آنها را برش داده تا تمیز و آراسته شوند، که در تمامی این مراحل بارها از لحاظ کیفیت کنترل شده تا هیچ گونه ایرادی نداشته باشند و با کیفیت کامل وارد بازار شوند.

این رینگ ها از لحاظ ظاهری بسیار زیبا و از نظر مقاومت بسیار مستحکم بوده و ایمنی آنها بالا می باشد و در وزن ها و ابعاد مختلف، متناسب با انواع چرخ های اتومبیل طراحی و ساخته شده است.

این تولیدات ارزشمند در زیبایی و عملکرد بهتر اتومبیل شما تأثیر فوق العاده ای دارد و با کمک فناوری های روز دنیا ساخته شده و در برابر ضربه و دست اندازها از مقاومت بسیار مطلوبی برخوردار بوده و به آسانی شکسته نمی شود و شما می توانید سال ها با اطمینان خاطر از امتیازات آن بهره مند شوید.

 

فروش رینگ پرایدی گرد شرکتی

فروش رینگ پرایدی گرد شرکتی همواره بازار فروش رینگ شرکتی پراید بسیار فعال و پر رونق بوده و به خاطر ارائه محصولاتی بسیار متنوع و زیبا و مرغوب مورد استقبال و مصرف بسیاری از خریداران واقع شده و به خاطر بهره مندی از قیمت مناسب و مقرون به صرفه توانسته رضایت بیشتر مصرف کنندگان را جلب نماید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما